آشوب ١۵〰️

خب خیلی وقته ننوشتم.. مخصوصا آشوب

این مدته خیلی کارا کردم... چالش ده روز نامه رو شروع کردم ولی با فکر به اینکه من حتی احساساتمو در خفا توب بیان نمیکنم چه برسه تو پست - و همینطور ترس همیشگی از قضاوت شدن- نصفه ولش کردم و حتی اون سه روز اول هم پیش نویس کردم.

ترم تابستونی ریاضی 2 برداشتم دانشگاه خودمون.. نقیقتش خیلی سخته.. واقعا زور داره که پول بدی برای واحدی که افتادی و پول رفت و آمد و حتی تحمل گرما و مهم تر از همه نصف روز بشینی چیزایی که نفهمیدی رو دوباره گوش بدی ک بازم نفهمی!! این آخریه استعداد خاصی میخواد مگه نه؟ XD

به تازگی رفتم کتابخونه... از اخرای اردیبهشت تا همین هفته کتاب نگرفته بودم و سرم با کتابای خودم گرم بود ولی دلم خواست هم 1984 رو کامل بخونم هم یکی دوتا رمان دیگه تا حالم عوض شه.. و چه انتخابی بهتر از  «باز هم من».. خوندن زندگی لوییسا کلارک بهم این حسو میده که اشکال نداره گاهی احمق باشم یا هرجیز دیگه اما خوبه که شجاع باشم..  "شجاع باش کلارک" یادتونه؟!

جدیدا زیاد تو فن اکانت توییترم بودم و کمی ایمرپشنم اوموه بالا.. اوه آقای ماسک ناراحت نشن نگفتم x عزیز👀مهم نیست اونجا هنوز برام توییتره :)

جدیدا با یکی از دوستام باری کردیم.. ازین بازی های دونفره که نصف معما تو گوشی منه و نصف دیگش دست دوستم... باورتون نمیشه چقدر عین احمقا تو بازی دور خودمون میچرخیم!!

هی میام بنویسم  «اخیرا»،  «جدیدا»،  «تازگیا» ولی هی پاک میکنم چون دوست ندارم اول همه پاراگراف هام شبیه هم باشه درصورتی که در حالت عادی یه کلمه رو ده بار تو یه جمله استفاده میکنم چ برسه ب پارگراف!

یکم خوابم میاد.. آشوب کافیه... رویای سیاه ببینید 

پ.ن: عکس پست ادیت خودمه بعد مدتها.. خودم خیلی دوسش دارم:"))

پ.ن2 : این بعد انتشار اضافه شده! من روز گذشته انیمه سینمایی" قلعه ای تنها در آینه" رو دیدم و واقعا لذت بردم بهتون پیشنهاد میکنم اگه هنوز ندیدید برید سراغش و اوه انیمه خوبی مثل این و سوزومه میشناسید بهم معرفی کنید ^^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان