دریای آرام

هاییی

ببینید کی دوباره تو وبلاگش داره براتون مینویسه!!

تو پست قبلی (آشوب ١٨) به معنای واقعی کلمه بهم ریخته بودم از نظر روانی و اما حالا!! حیفه شمایی که حرف روزای سختمو میشنوید و میخونید و انصافا دوستای بامرامی هستید از خوبی های این روزام بی خبر بمونید و دلتون نگرانم بمونه🥺💞

خب.. همه نمره ها اومد و 9صدم لازم داشتم تا معدلم بیاد بشه 12..که خداروشکر با صحبت با دوتا استاد گل هرکدوم یکی یه نمره دادن ب ما و این دانشجوی مظلوم و با پشتکار رو شاد کردن... نگم ازاون لحظه.. داشتم برای یکی از دوستام ویس میدادم و راجب خانمه صحبت میکردم که یهو استادم جواب اس ام اسمو داد و نوشت  «سلام 1 نمره اضافه کردم» منو میگی وسط ویس جیغ و داد و خوشحالی اصن از خودم بیخود شدم😅😂 ایشالله این شادیا قسمت همه.. یساعت بعد هم اون یکی استاد تو ایتا پیاممو سین زد و یکم بعدش دیدم بلهههه سایت از برزخ تبدیل ب گلستان شد!!

روز گذشته هم انتخاب واحدم بود که بجز آزمایشگاه ها تونستم بقیه واحدا رو بردارم.. 19 واحد خدا بده برکت😂😎👍

بعداز ظهری هم بابا زنگ زد ک خانم قراره امشب بیاد.. خودش خودشو دعوت کرده بود.. دیگه بعد کلی غرغر و جمع و جور کردن نسبی ایشون اومد.. شام خوردیم و با توپ پر از اخلاقای خاص بابام گله کرد و هدیه هامون رو پس داد.. ماهم گفتیم اوکی و هدیه هاشو پس دادیم و ایشون رفتن خونشون.. (اینجا لازمه عجیب بود؟ نبود؟ پلی شه😂😂)

خیلی جالبه که اینجا انقدر راحت مینویسم این اتفاقا رو اما خب میدونید.. فهمیدم که اینجا نقطه امن منه.. و دوستایی که تو این حریم هستن کسایی ان که کمتر منو قضاوت میکنن و بیشتر همدل ان با من.. انصافا خیلی دوستون دارم مهربونا3>

راستی یه چالش بیانی میخوام بسازم برای عید.. انتظار همکاری زیادی دارم🤝 خایلی ممنان

راجب نمره هایی که بهت دادن خوشحالم:دی

من خیییلی منتظر یه چالشم خسمسنیمسTTT

مرسیییی😍💕

منم خیلی دل تو دلم نیست یه چالش بسازم خودم و همه حال کننXD
از الان میخوام ازت قول انگشتی بگیرم که حتما شرکت کنی وگرنه به شکل غول سپید تو هفت خان رستم میام تو خوابتXD

من تموم تلاشمو کردم سیستم انتخاب واحد در دانشگاه رو درک کنم ولی اصلا نتونستمXDTT

یه تیکه بود تو لیسانسه ها، بابای حبیب میگفت : تو اونی رو انتخاب میکنی که ما میگیم!!

سیستم انتخاب واحد هم همینه.. یه چارتی هست هر ترم طبق اون باید بری احذ کنی واحداتو و خب فقط هم یک یا دو استاد اون ترم ارائه میدن و ساعتاشون هم ک اموزش چیده نمیتونی حرف بزنی😐 و اینجوریه که یا تو کل هفته روزی یه جلسه کلاس داری.. یا تو دو یا یه روز از 8 صبح تا 6 عصر نان استاپ سره کلاسیXD

چی میخونی؟

رشتمو میگی؟

مهندسی پلیمر👀

Wow!

آفرین لاولی!

سختع؟

مرسیی😆💕💕

بستگی داره سخت از نظرت از کجا شروع شه و چه درسایی باشه.. مثل بقیه رشته ها یسری قلق و سختی داره، روش های کنار اومدن ماها باهاش هم فرق داره ولی رشته جالب و نسبتا جدیدیه

موفق باشی عسیسم^^

ممنون گل💕💕


از این اسمی که روی خودم گذاشتم خوشم میاد😂

آخه دیدم هیچ کس اسمشو نمینویسه... بعد من نوشتم... حس عجیبی داشت😂😂

خداوندا... درس های دانشگاه شروع نشده، داره پارم میکنه TT_TT این حقم نبود😭 اون بیناموسی که توی ذهنم کرده بود اگر بری دانشگاه بری، راحت و آزاد میشی رو معطلم دستم بهش برسهههههفهعلاخقی

 

 

19 واحد😂

منم این ترم 22 واحد برداشتم... انصافا نمیخواستم همین اول کاری یهو 24 ترم ور دارم😭 دارم پاره میشممممممممهعالخقباخف 

کومک

 

خب... میبینم قضیه ی نامادری کنکله😔 نذاشتین به سناریو سیندرلام ادامه بدما😔🔥

منم دوست دارم مهربونم... :)

منی که اصلا بیان ندارم اجازه شرکت تو چالشو دارم؟؟؟

جوون بابا می‌آمور کی بودی شما😎😌💅

ولی انصافا یسریا اسماشون باحاله😂👍

بیا باهم اون بی‌ناموس رو ب فنا بدیم.. خنجرم آمادست 🗡️🗡️🗡️

واووو😮👍فقط میتونم بگم خدا بهت رحم کنه ایشالله با تلاش و کوشش شما این 22واحد با نمره بالا ب خیر میگذره 😎👍

ناناعت نشو😂😂😂
ایلطحخلعب💋💋💋💋
بلهههههه.. همه دعوتید ب مهمانی خدا.. نه چیزه چالش من😎😂 الخصوص شما می‌آمور عزیز😘

جوون بابا می‌آمور کی بودی شما😎😌💅

همونی که واتاشینومه😎🍷🚬

ولی انصافا یسریا اسماشون باحاله😂👍

می‌دونم الان به اسم انگشت به دهان کننده ی من داری اشاره میکنی. 😎🍷🚬 کول و خفنی داره ازم می‌ریزه. 😎🍷🚬

بیا باهم اون بی‌ناموس رو ب فنا بدیم.. خنجرم آمادست 🗡️🗡️🗡️

وایییییییییییی بالاخره بعد چند سال رخ این خنجرووو دیدممم

دلم براش تنگ شده بودااا واتاشینو آیییی

*در آوردم سلاح خودم: دمپایی + کلت طلاییم

بریم واتاشینو آی.

او یححححح 😌😎🍷🔥


بلی بلی 😎👌 حقا که حق گویی

انگار این عتیقه ما هنوز هواخواه داره😎😁
بریم بیب😈😈😈

واووو😮👍فقط میتونم بگم خدا بهت رحم کنه ایشالله با تلاش و کوشش شما این 22واحد با نمره بالا ب خیر میگذره 😎👍

چقدر نیاز داشتم به این... ببین، تنها چیزی که داره باعث میشه ادامه بدم بیکاری عیدههههه😂 چون تا بیام بفهمم دنیا دست کیه یهو عید شده و وِلی تا یه یک ماه😂

ولی بیا واتاشینو آی مثل همین قولی که ترم قبل دادیم به هم، با هم خوب بخونیم و پاس شیم و حتی شده این ترم، یکم بهتر از قبلی باشه😎🍷🚬

خدا بگم چیکارت نکنه 😂😂😂😂

منم موافقم.. این ترم ما بهتر از ترم قبلی عمل میکنیم و برای بهتر شدن خودمون و درسامون تلاش میکنیم تا پشیمونی ای نداشته باشیم❤️🔥

بلهههههه.. همه دعوتید ب مهمانی خدا.. نه چیزه چالش من😎😂 الخصوص شما می‌آمور عزیز😘

یسسس

میهمانی واتاشینو آی چه شوددددد😂🔥

«الخصوص».... خانم ها و آقایان، کلمه ی مورد علاقه ی جدیدم.

نعلصثهبثهقعلبهثل

تا حالا اینقدر حس خاص بودن بهم دست نداده بوداااا

می دونستم خاصم ولی بذارین به روی خودم نیارم.

اینجا گودبای پارتی شفایه🤪😂

وای گوگولم😂😂❤️❤️❤️
شما چه آدم متواضع و فروتنی هستید خانم🤩🥰

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان