آشوب ۳〰️


#کراش‌ابدی‌من‌این‌آهنگ‌عه😍

مطمئنم هیچ وقت هیچکس کاملا راستشو نمیگه!

همیشه یه قسمت از حقیقت خودآگاه و ناخودآگاه، خواسته و ناخواسته بازگو نمیشه.

تصمیم دارم اگه یروز! بر حسب اتفاق خواستم تتو بزنم همین جمله اول آهنگ و عنوانش باشه

We All Lie

خلاصه اگه یروزی یه خانم جوانی با تتویی رو مچ دستش با این جمله دیدید منم^^


شنبه چهاردهم اسفند سره کلاس حضوری فیزیک یه بساطی داشتیم اصلا نگو و نپرس!

یکی از بچه ها موقع تدریس خانم پرسید اصلا چرا باید بالمر این فرمول رو بخواد دربیاره یا نیوتن بره دنبال جاذبه و اینا که یکی از دوستام رو هوا پروند"از بس بیکار بودن!" هیچی دیگه سوژه معلممون شد این دوستمون😂😂 چون گفتگوها الان خاطرم نیست بیشتر بگم بی مزه میشه

عااا میدونستید ممکنه که شما 700 سال پیش یه ماری، فیلی، درختی، گلی چیزی بوده باشید؟ اینو معلم فیزیکمون گفت:") ایشالله بزودی بحثشو براتون باز میکنم به بار عِلمی جمعمون اضافه بشه^~^

گفته بودم معلم عربی هم یه علاقه خاصی بهم داره؟

هرموقع کلاسش حضوری باشه دنبال من میگرده تو کلاس میگه خب این متن رو ترکیب کن(خبرومبتدا، مضاف الیه، جارومجرور، فاعل، مفعول و... پیدا کردن تو متن عربی همون ترکیب کردن نام دارد)

اره دیگه خلاصه که شفاتون خیلی خاطرخواه داره😂😂کلا معلما علاقه خاصی بهم دارن یکی با من مثال علمی میزنه یکی دیگه میگه تمرین حل کن برامون:")

امروزم که یکشنبه بود رفتیم سره کلاس حسابان عین بچه آدم به درس گوش میدادیم یهو ی صدایی اومد

پیراسته ساکت وایساد دقت کردیم یکی از دهمی یا یازدهمیا پشت میکروفون داشت مولودی میخوند😐ای کاش حداقل صداش خوب بود اما طفلک نه تنها صدا و استعدادشو نداشت بلکه خیلی فالش میخوند و صداشو میلرزوند که مثلا تحریرعه😑بقول یکی از بچه هامونم ریتم 6و8 اهنگای ساسی رو داشت😂💔 خدایا منو ببخش بهش خندیدم 😢 ولی واقعا تا قبل از آمادگی کامل توی موضوعی نباید علنی حرف بزنی راجبش یا نشون بدی


راستی چرا کم کامنت میدید؟🤨

یکاری کنید وقتی آدم میاد بیان هر دو طرف با دلخوش از هم خداحافظی کنن تا دفعه بعد ک همصحبت شن:/

قرار نیست فقط من اینجا حرف بزنم شما نگام کنید که°_°واه

الانم جای نگاه کردن یه سلام کامنت کن شفا ببینه^~^

#منفعل‌نباشیم

#تهدیدمسلحانه‌اس🗡️

سلاااام شفا جونم 😁😁
اره حتما بگو جالبه 👍😁

سلام سهایی😍

چشمممم میگم بزودی😊

سلام.

سلام ^^


شفاااااااا
سلام خانومی😂😂
دانلود خوندن دیدار یار غایب دانی چه ذوق دارد و اینا🙌😂🌿

زهراااااااااااا😍😍😍😍😍😍😍😍

سلام جاذاب خانوم🙌🤗😍
😂😂😂 دانلود مجدد همین گزینه و تا فردا شب رقصیدن باهاش

عربی....
بدترین درس کل ۱۲ سال مدرسه.
حاضرم هرکاری بکنم حتی اب حوض بکشم ولی یه خط عربی نخونم.
چیه این کابوس؟
الحمدالله تموم شد🥲

واقعا رو مخههههههه😑😑😑😑

ااصن هرچی مدارس ایران درس میده رو مخ و چرته یا حداقل تلاش میکنن اینجور ب نظر بیاد😐💔
واسه منم اخراشهععهع
دوووم بیار شفاااااا😭😭😂😂

به به
خیخیخخیخیخیخبخبخخبخب😂😂😂
خدایی واقعا چند نفر رو باید از بیان بیارم پیش خودم
تو و زی زی توی اولویتین
💖🥲چیکارا میکنی؟💖

😁🤗

اومانا باعث افتخار عه😎🥰🥰
عرضم ب حضورت باید بشینم عین دخترای خوب درس بخونم 
بعد از اون ور دلم میخواد برم سفر ولی بزور نگه داشتنم تو خونه😂
امتحان گسسته داشتم رفتم دادم برگشتم
کلا حول همین چیزا میگذره روزام.. اون وسطا هم با دوستام ک شماها باشید چت میکنم حداقل یکم دلم وا شه تو خونه😊💞
خودت چخبر؟ خوبی؟ حسابی فعالیتت کم بود این چند. وقته 

بیا باهم برقصیم😂❤️‍🔥

اوکییییی😍😂🔥

بیا وسط قرش بده پیچ و تاب خوشگلش بده💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

من واقعا درگیر بودم
البته این به اون معنی نیست کا واقعا وقت نداشتم بیام
اولاش همش میخواستم زودتر برگردم و تموم کنم ولی حوصله و اعصابشو نداشتم. پس به خودم گفتم من اینکارو برای سرگرمی تودم انجام میدم وظیفه نیست که.
الان یکم حوصلم برگشته🙂🌿

میفهمم خوب کاری کردی

ادم همیشه باید اولین الویت خودش باشه👌😎

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان