آشوب۵〰️

انقدر خوشم میاد از وبم کپی بشه😂😂

مخصوصا لیریکا

دلم میخواد یه آشوب بذارم... شایدم اینو با اسم آشوب آپدیت کنم🤷‍♀️who know

لیست کتابایی عه که میخوام تا اخر تابستون بگیرم بخونم

البته چندتا پی دی اف از یسری رمان های مشهور مثله جنایت و مکافات (جابجا نوشتم؟ 🧐) هم دانلود کردم اونا هم ذره ذره بعد امتحانا میخونم

راستش من بچه تر ک بودم خیلی کتابخون بودم.. ازونا ک توو کتابخونه محل عضوعه و هر هفته دوتا کتاب میگیره ازشون و غصه میخوره چرا بجا دوتا نمیشه چهارتا گرفت🤓تازه گاهی یسری کتابارو بین قفسه ها قایم میکردم تا کسی امانت نگیره ک من معطل نشم... میدونم خیلی خودخواه بودم و هستم😅😂

یهو دلم خواست از اون موقع هام بیشتر بگم😆

تو حدود 12 سالگیم عاشق رمانای دنباله دار بودم.. مجموعه تاریکی رو تو دو هفته خوندم همه 8 جلدشو.. عاشق قلم دارن شان بودم.. اسمش همین بود🧐درست یادم نیست😂6سال گذشته.. 

تو مرحله بعد ی مدت ب زندگینامه ها علاقه مند بودم.. الان هیچی ازون زندگی نامه ها یادم نیست ولی یادمه چقدر متأثر میشدم از خوندن تلاش ها و فراز و نشیب زندگی اون آدم ها

من ی مدت غزل نویسی هم کردم... غزل سبک موردعلاقمه.. البته مثنوی راحتتره😃قافیه ها راحت پیدا میشن تو مثنوی! 

خیلی میشه اگه بخوام از سن 11-12 سالگیم بگم.. اونجا رسما هم نقطه اوجم بود هم سقوط... وضعیت عجیبی بود😶

ماشاالله کپی..

من از رمان و داستانای طولانی خوشم نمیاد! معمولا داستانای کوتاه میخونم و یه مدته ک از کمیک خیلی خوشم اومده
و ایول ک غزل مینویسیا

ماشالله اش باشه واقعا😂😂

من جفتشو دوست دارم هم رمان و داستان بلند هم داستان کوتاه.. 
داستان بلند اینجوریه ک انگار از ی درخت بزرگ و پر شاخه و برگ بالا نیری تا میوه بچینی.. داستان کوتاه مثله یه درختچه شاتوت میمونه سریع و راحت و لذت بخش😋
جفتش لازمه گاهی... کمیک یکی دوبار خوندم ولی خب ارتباط برقرار نکردم زیاد
😁🥰

ن من جدن داستانای بلندو دوس ندارم! سعیم کردم چنبار ک بخونم ولی زود خسته شدم! ولی شاید تو تابستون یه بار دیگه امتحان کنم!!
و منم عاشق شاتوت
من قبلا کمیک نمیخوندم ولی یکی بهم چندتا داستان معرفی کرد و واقعا عاشقش شدم

اگه بازم امتحان کردیو نشد دیگه خودتو مجبور نکن

زورکی خوندن ی داستان همه شوقتو برا کتاب خوندن از بین میبره
به به🤩شاتوت خیلی خوبه البته هیجی گیلاس نمیشه😎
خوش بحالت🥺دوره من همه یا گیمرن یا فیلم انیمه میبینن.. گیم رو ک کلن بیخیال ولی دیگه حالم داره از همه مدل فیلم بهم میخوره 😑 اینجا رسما جای من نیست😂

مجیک شاپ محشره
من تازه خوندمش😭❤️💃🏻🌠

دلم میخواد بخونمش دلم میخواد بخونمش دلم میخواد بخونمش

دلم میخواد بخونمش دلم میخواد بخونمش دلم میخواد بخونمش
دلم میخواد بخونمش دلم میخواد بخونمش دلم میخواد بخونمش
دلم میخواد بخونمش دلم میخواد بخونمش دلم میخواد بخونمش
🙁🥺

ن نمیکنم
گیلاسم دوست
منم دورم زیاد نیس ازینجور آدمای کتابخون فقط یکیو دارم ک کتاب زیاد میخونه و یکی دیگم فیک!
من قبلا فیلم زیاد میدیدم ولی الان حوصلشو اصلا ندارم!
جای ما بهترین جاهاس اصن..

آفرین

عاووو این فیکا اصن خوب نیستن کپی همین کلمه فیکن(جمله جواد خیابانی طلب بودا😎😂)
عا باریک الله پسر😎✌️

لیتل انجلم
میدونستی من رو قلمتم کراشم؟🙈🤩🤩
خعلی گشنگ مینویسی😍😍
من خودم سر کتاب خوندن اوایل چشام ضعیف شد اما کم بود اونم به این خاطر بود که اگه کتابی رو خوشم میومد و به بخش حساسش میرسیدم باید تمومش میکردم!!😶
کلااس دوم عاشق رمانای کودک رولد دال بودم و علاقم به کتا خوندن از رمان ماتیلدا شروع شد منی که حتی تا اون موقع بیشتر از 40 صفحه کتاب نمیتونستم بخونم در عرض یه ساعت 150 صفحه ماتیلدا رو خوندم و با اینکه چشام درد گرفته بود تا 200 صفحه هم پیش رفتم اون موقع چشام یکم ضعیف شد🤦🏻‍♀️
البته اون موقع نقش عقاب خانواده رو داشتم😂
تا اینکه سال هفتم کرونا اومد و پشت کامپیوتر نشستن چشام رو بر فنا داد
اما هنوزم همونجوریم یه داستانو شروع میکنم و به بخش حساسش میرسم نمیتونم ول کنم چه درباره کتاب چه فیکشن این اخلاق رو دارم و این بده!😶

تروخدا کراش نزن رو این ی مورد ک سها بسمه 😂

وااااو😯
اره اخلاق بدیه.. منم این اخلاقو دارم و امیدوارم بتونم ازین اخلاق بد تو درس خوندن واهی استفاده کنم😂🙁

https://bayanbox.ir/download/6851461946432630809/Screenshot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B2%DB%B0%DB%B5%DB%B2%DB%B5-%DB%B2%DB%B2%DB%B3%DB%B1%DB%B0%DB%B1.jpg




اوووونننننیییی😭😭😭😭وووواااایییی عرررررررر
کامنتمو لایک کرده
ووووواااایییی

اوموووو تبریک میگم 😍🤩

😯😯😂😂
اما خب فقط همون نیس که😁
مشکل این دل ان است که کمپلت رو خودت و تمام چیزایی که بهت مربوطه کراشه😌
از ترس خنجر تا کنون اعتراف نکرده بیدم😶
اخ گفتی میدونی چون درسامون هیجان اگیز نیست و هیجانی بهمون درس نمیدن نمیتونیم اونجوری بخونیمشون
ولا اگه باحال درس بدن ادم علاقه مند میشه
تازه امروز معنی ریاضی رو فهمیدم جای شما خالی تو کلاس تقویتی ریاضی یه دبیرستانی شرکت کردم خدا خیرش بده مرده انقدرررر باحال توضیح داد که بعید میدونم تا اخر عمر یادم بره😄😄اصن سطح انرژیمو از 50 رسوند به 150

برو ب عمت اعتراف کن بچه🗡️🗡️😁

این حرفتو موافق جدا👌معلم باحال باعث میشه از درس لذت ببری

ایستاده استوار در 24 سالگیTT عرررر

خیلی قشنگههه🥺پی دی افشو خوندما ولی هیچی نسخه چاپیش تو گوشه کتابخونه

بغل کتابایی ک دوستشون داری نمیشه 🤧

دقیقاااTT
ولی من هنوز نتونستم مامانمو راضی کنم بذاره بخرم🥺 حتی پی دی افشم نخوندمTT

انشالله راضی بشه

اگه درست یادم باشه تو سایت اوه سهون فنز نسخه ترجمه شده پی دی افش ک سیلور اوشن ترجمه کرده هست.. اگه نتونستی پیداش کنی بگو برم بین فایلام نگاه کنم احتمالا هنوز دارم فایلشو اینجا برات آپ میکنم😊

اخه عمم... میدونی که ...🥺
ولی من اسیب خنجرت رو هم به جون خریدم برا این اعتراف دلت مویاد؟🥺
الان میگه تاثیرات میسوعه👀

گردن میسو ننداز ک اون بچه الان از کل کی ال فامیلی دیوارش کوتاه تره

من که میدونم تقصیر میسو نیست چون شما هر دفعه میگفتی میسو کرده گفتم😶

😐😑😐

نبوداااTT تو تلگرامشون نبود؟

عههه نه یادمه رفتم تو سایت دانلود کردم

🤔🤔

مجیک شاپ و کتابخانه نیمه شبو منم خیلی دلم میخواد بخونم بادام و من پس از تو هم خریدم منتها نخوندمشون هنوز 😅😅
منم بیشتر کتابای چند جلدی رو خیلی بیشتر دوست دارم مثل آن شرلی قشنگ تو رو وارد یه دنیای دیگه میکنه و اینکه همش دوست داری زودتر بخونیش و بری جلد بعدی😁

ایکاش میتونستم خودخواه باشم بگم نخونشون تا منم بخرم باهم بخونیم😂😂🤧

شنیدم برا خوندن من پس از تو بهتره اول من پیش از تو رو خوند.. خوندی تو؟
من خوندم خیلی احساساتی میکنه ادمو اخراش🤧🤧
چند جلدی واقعا خوبه ولی تا حالا بینوایانو خریدی و ب غلط کردن افتادی؟ 😂😂💔

چرا که نه منم دسته جمعی کتاب خوندنو خیلی دوست دارم مثلا بعضی جاها از کتاب رو که متوجه نمیشی میتونی بپرسی یا آخرش تبادل نظر و احساسات کنی 😁👍
نه میدونی من پیش از تو و پس از تو و باز هم من رو دارمشون منتها نخوندم هنوز 😅
نه بینوایان رو نخوندم دوست دارم بخونمش ولی تو خوندیش؟ نظرت چی بود در موردش؟ 😁

اوه یهههه 👌👌👌😍🤩

جدا دلیل نخوندنتو غیر از درس میخوام بدونم😯چون از نظرم کتابای جی جی مویز چیزی نیست ک بشه گذاشت بعدا خوند🤓
نه غیر از 10 صفحه اول نتونستم بخونم.. من بینوایانو انیمشو دیدم بعد جو گرفت منو تو نمایشگاه کتاب سال 98 خریدم😂بعد دید عووووو اصلا داستان رو کوزت فوکوس نبوده ک... ویکتور جون اومده از جوونی عه مامان کوزت شروع کرده و منم بیحال😂💔 دیگه ازون موقع حکم کتاب تزئینی داره😅

میدونی من از دهم دارمشون چون وسط سال بود دیگه نخوندمشون و کلا حال و هوای کتاب خوندن از سرم افتاد🤦‍♀️😅
اهان عجب😅😅

عه  فدا سرت بابا تابستون رو داری مگه نه😉

یس 😁😁

سو نایس😎👌

از بین کتابا
شماره های 3\4\5\7 تو لیست خرید من هست
اون اخریا چین؟ کتابن ؟

واااو ببین کی اینجاس 🤩 چطوری فیرا؟

آره کتابن... خیلی دوست دارم زیاد تر و حرفه ای تر دست به قلم شم و این چندتا کتاب اخر رو یکی دو جا دیدم میگن کمک کننده خوبین^~^

سلااام شفا جونم خوبی؟😘
با امتحان سلامت چه کردی؟ 😅😂🤦‍♀️
باز سلامت یه ذره جمله هاش راحت ترن یا میتونی از خودت یه چیزی بنویسی ولی هویت اینجوری نیست 😅😣

سلام سهایی مرسی خودت چطوری ؟🤩

*وانمود کن مست بودی سره امتحان 🤣🤣
ب هرکی گفتم چ جوابایی دادم تو سلامت یا گفتن مصحح با لبخند ملیح از دنیا میره یا سوژه اینستا میشه😂😂 همه هم خداروشکر کردن ک من سمت تجربی نرفتم😂😂
برا هویت هیچ ایده ای ندارم واقعا😐💔همین سلامتو از دی ب بعد 4 5 بار امتحان دادیم وضعم این شد ببین هویتی ک ی صفحه هم از اول سال راجبش نگفتن و نخوندم چی میشه😂
خودت تا الان چیکار کردی؟ ب اعتراض زدن نیازه؟ 😂💔

دقیقاا بعد خوندن سلامت طبیعیه که مست باشی سر امتحان😂😂
منم فکر میکنم مصحح ها کلی قراره بخندن به برگه ها به هر جوابی که بیشتر خندیدن بیشتر نمره میدن 😂😂
یه معلم برای هویت دو جلسه اومد مدرسه ما خیلی سختگیر بود برگه های ترم اولو هم همین خانومه صحیح کردن خلاصه ایشون خیلی خطرناکه چون حس میکنم احتمال اینم که نرن حوضه کمه 😅😂
منم سلامتو فقط نوشتم اصلا مهم نبود که چی مینویسم فقط مهم این بود همه شو بنویسم 😅🤦‍♀️ا نمره هاتونو گفتن به شما؟ به ما نگفتن که ببینم اعتراض لازم باشه یا نه ؟

😂😂

وایی ایشالله ک همینه 🤣🤣
وایییی 
آفرین خوب کردی👌😂نه فقط جواباا رو فرستادن خودمون نمره دربیاریم تا الان ک همه نمره هام از 15 حساب میشه.. عااا اینم گفتن کارنامه اولیه ک میدن اون موقع میتونیم ب نمره ها اعتراض بزنیم

روزت مبارک 😁😁❤

روز تو هم مبارک 😍🤩😚😚😚

واو ببینید کی از غیبت کبرا برگشته

کی؟کو؟ کوجاس؟ 🤨🤨😂

من اینجاممم 🤚🏻🤣

باریک الله 😂😂

سلااام شفا شیی یک سالگی وبت مبارک 😄😄🎉🎊🎈
خیلی باحاله یک سالگی وبت دقیقا روز کامبکه 😁🤗

سلام سهایی

وجدانن 😳😳😳😳کرک و پرم نمیدونستم اصن دقت نکرده بودم🤣🤣🤣🤣🤣
مرسییییی💖💖💖💖💖😍😍😍

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان