قتل در قطار

شروع کردن یه پست واقعا راحت نیست!!

ولی بیخیال من تازه یه داستان هیجان انگیز رو تو 4_5ساعت تموم کردم و اگه از چیزایی که خوندم و چیزایی که تو مغزمه نگم ممکنه دیوونه بشم..

نمیدونم چقدر به ژانر معمایی و جنایی علاقه دارید ولی از 10_11 سالگیم این دوتا ژانر جزو 5تا از محبوب ترین هام برای فیلم و کتاب اند ( این لیست 5تایی شامل جنایی، معمایی، ترسناک، کمدی، اکشن اند)

داستان قتل در قطار با حضور شخصیت باهوش هرکول پوآرو که آگاتا کریستی گوگولی مگولی خالقشه جزو خفن ترین و جذاب ترین هایی بود که میتونستم امسال بخونم و حال و هوامو عوض کنه ( یکم شبیه جمله های یوتیوبرا نشد؟! بگذریم..)

درعین اینکه دلم میخواد جیغ جیغ کنم و بشینم برا تک تکون چهل ساعت راجبش تایپ کنم منتها به اسپویل کردنش راضی نیستم ^^

یه چندباری اشاره کرده بودم که من به جمله و عبارت "We all lie" علاقه و باور دارم و احساس کردم که این داستان تو یه جاییش داره اینو عین فرضیه های ریاضی و فیزیک ثابت میکنه... منتها در کنار این یه مدل وفاداری و حق خواهی هم بود که واقعا تحت تاثیر قرار داد منو.

اولای داستان وقتی پوآرو و مسیو (موسیو) بو و دکتر تو سالن غذاخوری قطار، پشت میز نشستن و بقیه افراد حاضر در سالن رو نگاه کردند؛ این جمله عنوان شد که «این همه آدم با ملیت های مختلف و بدون ربطی بهم همسفرند» (پ.ن‌:عین جمله رو ننوشتم ولی حق مطلب رو رسوندم^^)

اما جمله ای هرکول پوآرو در ادامش گفت ماجرا رو فان تر و جالب کرد، انگار که با این جمله پرده نمایش تئاتر کنار رفت و بازیگرا تو رل خودشون شروع به ایفای نقش کردن.. و این نمایش قتل در قطار واقعا تحسین برانگیز بود!!

امیدوارم اونقدر کنجکاو شده باشید که بخواید بخونیدش.. خودم این نسخه پی‌دی‌اف رو خوندم، یکم داغونه ولی وقتی نمیخوای پول بدی برای خرید چاپی یا نسخه پی‌دی‌اف چیزی بهتر از این گیرت نمیاد!

دریافت

پ.ن برای شیوانگ : ببین این پوآرو واقعا خوبه اجازه هست در کنارت شدید فن گرلی کنم؟ 

منم که ازم معلومه چقدر عاشق پوآرو و مارپل و شرلوک هلمزم...
بیاید برای این جذابی کثافت سه تایی فنگرلی کنیم.
من آخرین کتابی که از پوآرو خوندم «پس از تشییع جنازه» بود...خیلی هم خوب بود TT

خیلی ناجوانمردانس که عین پاترهد ها فندوم ما اسم نداره ها😔💔

اونو نخوندم... هوس کردم برم فیلماشو ببینم از کتاب ارزونتر درمیاد فعلا😂💔

واهاهاییییی من این فیلمشو دیدم و به معنی واقعی کلمه عاشقش شدمممممم
ولی خب همیشه کتاب از فیلم شاهکار تره
آگاتی کریستی واقعا یه نویسنده ی بی نظیره
یه جوری تو رو جذب استان میکنه و از یه جایی بهت ضربه میزنه ک نفهم از کجا خوردی
+منم فنگرل پوارو اممممم

دونه دونه فن گرلا دارن پیدا میشن😂😂

اره جدا موافقم باهات.. افکار شخصیت رو برات نمینویسه تا تو تهش یجوری سوپرایز شی که حتی برگام گفتن هم پاسخگو نیست

به...
بلاخره روت تاثیر گذاشتم
کل بزنید برای اونی‌م
راستی اونی تو میتونی به فیل‌تر شکن وصل شی؟
اگه آره بیا وب خصوصی کامنت بده تا بهت بگم

🤩😎

باعث افتخاره این تاثیرگذاریتون.. دیدی چقدر پوآرو لاور اینجاس؟! بلاها تو سایه حرکت میکنن😂😂
نه نمیتونم💔

وای کتاب‌های آگاتا کریستی... من یه کتاب دیگه از ایشون خوندنم به اسم «الفبا و جنایت» اون هم جالب بود کتابش.
یه قاتل سریالی بود که برای پوآرو نامه می‌نوشت در فلان تاریخ فلان شخص رو می‌کشم. ولی اتفاقی که می‌افتاد این بود که طرفی که کشته میشد شخصی که توی نامه بود، نبود... خیلی قشنگ بود کتابش🥺

عههه pdfش رو دارم ولی هنوز نخوندم

غیر واچ لتر لیستم.. واچ رید لیستم هم پره😂💔 کی میخوام بخونم خدا میدونه😔😂

بخون بخون بسی قشنگه کتابش. کوتاه هم هست. 200 صفحه کمتر بود صفحاتش اگر درست یادم باشه


واچ رید لیست چه سمیه؟ منظورت دقیقا Watch read listعه؟ مای فرند این معنی نمیده اصلا😂 لیست دیدن خوندن؟ چی میگی😂😂 البته از اونجایی که نمیدم مترادفش باید چی آورد بیخیالش😂 یه To Do List میدونم داریم ولی نمیدونم این شاملش میشه یا نه😂😂😂😂💔💔

خب یذره از این حجم لیستت کم کن مای فرند به بقیه‌شون هم برسی😂💔

اوکاییی

مای فرند یونو آی اینگیلیشی کیلی کیلی کمممم😂😂 بیا اصن ازین مورد بکشیم بیرون تا بیشتر سوتی ندادم😂😂

فرندجان نمیشه.. هرکدومتون یه چیز خفن معرفی کردید احساس میکنم نبینم به خودم و شماها خیانت کردم😂😂

میگما مای فرند یه سوال😂
به نظرت غیر اسم خودم چه اسم دیگه ای بهم میاد؟ وایب چه اسمی رو میدم بهت؟😂 خارجی یا ایرانیش هم مهم نیست😂

این سوالو یهو از کجا درآوردی 😳😂😂

ممم هوممم.. نازنین؟.. هوممم نینا.. ممم ای دونت نو👈👉
خب حالا ک من گفتم تو هم بگو کنجکاوم کردی 🤔

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان