لیست کارهایی که باید قبل مرگم انجام بدم :)🍀

سَــــــــــــــــــلام!

ویلی ونکای کتابدار یجورایی مارو به چالش کشونده!😲

اینکه میخوای قبل مرگت یه آدم خاکستری و دل مُرده باشی

یا کسی که دنیای خودشو زیر و رو میکنه و با رضایت چشماشو میبنده و دست به دست عزراییل عزیز ازین جا میره 

(یکی بیاد ذهن مریض منو اسیدپاشی کنه😐😂 بجا اینکه بچه های مردمو جذب این کار خفن کنم دارم میترسونمشون🚶🏃)

حالا نه انقدر ترسناک ولی خب هدف حرفای ویلی اینه که ما از روزا و لحظه هامون لذت ببریم و وقتی سنمون بالا میره حسرت اینو نخوریم که

"کاش فلان کارو میکردم...کاش فلان جا میرفتم...کاش فلانی رو میدیدم و بهش میگفتم..."

:)

حالا بیاید برید اول پست ویلی ونکای عزیزمو بخونید بعد بیاید ادامه

✍️دست نویس نوزدهم : Anemoia

من میخوام چه کارایی بکنم؟!

آرزوها و اهدافم چیه؟!

📌تاسیس یه کمپانی چندجانبه هنری (مخصوصا موسیقی) بین المللی 

📌یادگیری زبان کره ای

📌سفر به کره جنوبی

📌سفر به ایتالیا

📌یادگیری زبان ایتالیایی

📌یادگیری ساز پیانو

📌یادگیری مجدد ساز گیتار

📌نوشتن رمان و چاپ اون

📌 ترانه سازی

📌ساخت فضای آموزشی و تفریحی هنری

📌یادگیری هنرهای رزمی (مخصوصا کنگ فو)

📌یادگیری بیشتر و بیشتر علم روانشناسی

📌خوندن رمان ها و شعرهای خفن

📌ساختن باغچه و کاشت شبدر و ریحون توی اون

📌یوگا و مدیتیشن :)

📌یادگیری برنامه نویسی

📌شرکت در تور سفر دوره دنیا

📌داشتن یه رابطه عاطفی پایدار و با ثبات

📌 رفتن به کنسرت (اکسو ، بی تی اس ، بلک پینک ، راغب ، آلن والکر و..)

📌پیدا کردن دوستای بین المللی (همون خارجی خودمون😂)

📌یادگیری دنس هیپ هاپ ،شافل ،

📌یادگرفتن شنا (خدایی اینکه با 17سال سن بلد نیستم شنا کنم هم خجالت آوره هم حسرت ساز 😢)

📌یادگیری طراحی لباس و دوختنش

📌خدایی بعده این همه کار خفن معروف نشم ظلم نی؟!😐میخوام معروف هم بشم😎

📌 خرید ماشین جنسیس قرمـــــــــــــــز (با ثبات ترین علاقم از 8سالگی تا امروز😎😂)

📌ماشین بخرم بعد گواهینامه نداشته باشم؟! حرفا میزنیا😲😨

📌خریدن خونه ویلایی تو ایران و کره جنوبی و ایتالیا و کانادا (لازمم میشه درک کن😜)

📌برگزاری مهمونی های بزرگ و دعوت کردن دوستای حقیقی و مجازیم به مهمونی 😍

📌 کلی کاره دیگه که ممکنه هنوز کشف نکرده باشم که دلم میخواد انجام بدم!🌌

ویلی ونکای عزیزم حالا بیا به سلامتی خودمون و لیستمون و کتابخونت آبنبات بزنیم

بقیتون چرا نشستید منو نگاه میکنید؟! کلی آبنبات و شکلات خریدم بردارید بنویسید به سلامتی چی میخوریدشون😉🍬🍭

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما

ممنون از انتشار محتوای بسیار خوبتون.  بنده هم در زمینه  تولید محتوا در بلاگ های فارسی فعال هستم. اخیرا با وب سایتی آشنا شدم با نام " پرسپت " که محل بسیار مناسبی برای بلاگرها هست. همچنین وقتی فهمیدم که میشه از نوشتن مطالب کسب درآمد هم داشته باشم خیلی برام جذاب بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم تا این سایت خوب رو به  دوستان دیگرمعرفی کنم. حتما به این سایت خوب مراجعه کنید قطعا امکانات و فضای بهتری رو برای شما  فراهم می کند. آدرس سایت percept.ir هست.

 موفق باشید

سلام وقت شما هم بخیر :)

خیلی ممنونم از لطفتون و حتما در مورد سایت پرسپت پیگیری میکنم.
مچکرم

😂😂 خیلی هاش میتونم بگم 90 % اش کارایی بود که منم دوست دارم انجامشون بدم 😍😂

چه خوب 😀

ایشاالله قسمت شه همونا رو باهم انجام بدیم 😆

👍🏻😍 ایشاللللللللهههههههههههههههههههههههه 😍😍😍👍🏻 ایول 😍😍

😎😄 از الان ذوق کردم😍😂😂

منم شنا بلد نیستم کلاس سوم که بودیم مدرسه فرستادمون کلاس که یاد بگیریم اما خب یاد نگرفتم موقع امتحان آخر ترم خیلی استرس داشتم چون باید میرفتیم تو آب عمیق منم رفتم ولی زود یه چیز دراز بهم دادن اونو بگیرم بیام بیرون 😅😅:))

 

امیدوارم همه این کارا رو انجام بدی و کلی موفق باشی  :)) ♡ 

باز شمارو بردن مارو پول گرفتن بعد گفتن قراره استخر بازسازی شه😕😂

ایشاالله که بشه مخصوصا یسریاش تنها حال نمیده😆😀😉

به سلامتی مدیرعامل شدنت

مرسی جیران جون😊🍀


امیدوارم به همه شون برسی

فایتینگ

مرسی عزیزم💜🍀☺

منم امیدوارم به آرزوها و خواسته های قشنگت برسی✌
فایتینگ تو یو🍀👍

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان