حقیقتا

blink

رزی

حقیقتاً گاهی حوصله خوده حقیقیمو ندارم

...

..

چه برسه به "من" مجازی!

heart

قبول دارید گاهی زندگی چقدر کسل کننده میشه؟!

جوری که هیچ چیزی حتی اون آهنگ قفلی و نسکافه هم حالتو خوب نکنه؟!

یا غذای مامان پز هم که بذارن جلوت بازم چشات خاکستریه!؟

..

همونطور که شادی از ته قلبمون نشأت میگیره...غم و غصه هم از ته دل میاد

..

امروز از دیروز بیشتر ذهنم درگیر شد

جالبه که پدربزرگ دوستم امروز فوت کرد و همزمان تولد بچه یکی از دوستای روزای سخته خانوادمونه!

با گیجی بهشون پیام دادم

به دوستم تسلیت گفتم

به دوست خانوادگیمون تبریک

:)

راستی

میدونستید که من هیچ وقت باغبون خوبی نمیشم؟

از همون بچگی هیچ استعداد و هنری تو کاشت و نگهداری گل و گیاه نداشتم حتی کاکتوس!

هرچی گیاه دستم دادن خشک شد :(

ولی هنوزم دوست دارم خاک بازی کنم و بذر بکارم .

...

دریافت

حقیقتا از حق ترین چیز هایی بود که انروز خوندم..

هی 

خیلی وقت بود نبودیا حواسم بهت هست😄😏

 

زندگی همینه یعنی تا بوده همین بوده

مثل الاکلنگ میمونه. یه روز روی عرشی یه روز روی فرش

فقط باید چه توی عرش چه توی فرش کنترل خودتو دست بگیری...

🙃💚

😅🤭یا مثلا درس میخونم
یا تنهایی میرم تو فاز ناله
یا فیلم میبینم
یا میام میبینم تو هیچ اکانتی باهام کار ندارن 🤧
هییی این حرفتو باید با طلا نوشت 👌
این روزا همش دلم میخواد بخوابم ولی بدنم بیشتر 6ساعت خواب شبانه یاری نمیکنه
معلومه مغزم فهمیده این تاکتیکمو دیگه گول نمیخوره😶
راستی راستی باید با خودم رو به رو شم 

یه ذره که زمان بگذره ین حس و حالم خودش رد میشه مثل همیشه :)) 

🙃 قطعا رد میشه

ولی کی میدونه تبعاتشو؟ 

راستی شفا موهای شرابی هوبی رو دیدی ؟ خیلیی میاد بهش 😍😍

اوهوم😍🤭🥺

اصلا جنتلمنانه ترش کرده بچمو 😎 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان انرژی میگیریم از بلاگ بیان